П’ятірку образів від іменитих дизайнерів України обрав стиліст, фіналіст шоу «Подіум» та резидент Ukrainian Fashion Week Кирило Харитонцев, надихаючись кавою L`OR та історією цього бренду. Авторами луків, що склалися у бездоганний перформанс Українського тижня моди, стали Анна Арутінова, Юлія Айсіна, Andi та Kir-Khartley. Усі вони такі різні, але водночас об’єднані ідеєю спокуси, розкоші, елегантності, як преміальний французький бренд кави L’OR.
- Сучасна жінка у баченні Анни Арутінової
Дизайнерка переконана, що одяг має бути продовженням жінки, а не навпаки. Головні риси образу — лаконічність, жіночність, елегантність. Стиль, що прикрашає, але не затьмарює жінку.
- Сексуальність та шик: якою бачить жінку Юлія Айсіна?
Юлія Айсіна завжди віртуозно досягає ідеального балансу між сексуальністю та шиком. Її одяг не просто вишуканий — у кожній деталі образу є та особливість, яку в усі часи називали еталоном смаку.
- Технологічний бум: концепція від Andi
Команда Andi завжди прагне залишатися на гребені інноваційної хвилі та розробляє технологічні новинки, які не використовуються жодною іншою українською маркою: гарячий силікон замість шва, друк принтів на тканині. Майбутнє моди має бути саме таким — сміливим та прогресивним.
- Kir-Khartley: на зв'язку із Всесвітом
Ключові риси бренду — багатофактурність та складність конструкцій. Дизайнер отримує натхнення зі Всесвіту у всіх його проявах, які є відображенням людської сутності.
Усі п'ять образів — загадкові, магнетичні та звабливі — цілком передають настрій бренду кави L’OR. Адже істинна насолода, візуальна чи то смакова, виглядає саме так! Ми впевнені: цього сезону українська мода крокуватиме в унісон із французькою вишуканістю L’OR.
Фото: прес-служба